Wednesday, September 14, 2011

Kisah 12 September

12 September hari lahir ibu yang ke 29. Terasa sekejap mase berlalu, tapi ibu bahagia sebab ibu ada zahin. Ahmad Zahin adalah hadiah yang paling bermakna. Terima kasih kepada auntie al, org pertama yang ucap selamat pada ibu. Begitu juga kepada adik dan kakak tersayang, mama nyer muhammad adam safwan. Selalu nyer opah ler orang pertama yang akan ingat, mungkin sebab opah takde handphone nak call ibu.... Petang nyer ibu call opah, dan opah terus ucap selamat harijadi.

Tertunggu jugak dari ucapan dari suami tersayang.....tapi macam biase, itulah ayah, selalu lupe. Ibu tak salahkan ayah. Zahin pun macam tue jugak ye, jgn salahkan ayah kalo ayah terlupe sesuatu yang penting pasal zahin. Zahin beruntung sebab dapat ayah yang baik dan ibu tahu dalam hati ayah memang ade zahin........

Esok nyer sengaja ibu tnye ayah 12 September ade ape ye? Lame jugak ayah dok pikir, hehehe. Bile dah ingat ayah cakap nak belikan sesuatu untuk ibu. Tapi ibu tak mengharap sebab ibu tau ayah pasti lupe lagi. Mcm mne pun ibu dah berhasrat nak mintak ayah bawak kite berjalan" ke melaka, insyaallah.

Moga hasrat ke melaka dipermudahkan, perjalananan dan kegembiraan diberkati oleh Allah Ta'ala. Dan mudah-mudahan mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara keluarga kite dgn auntie al.

No comments:

Post a Comment